Kjøpsbetingelser, angrerett og angreskjema

Vi følger forbrukerombudets standardbetingelser ved netthandel, som du kan lese ved å klikke her (åpnes i ny fane).

Les om angreretten før du eventuelt sender oss angreskjemaet. Du kan lese om angreretten og laste ned angreskjemaet ved å klikke her (åpnes i ny fane).

Angrer du på et kjøp, foretrekker vi at du sender angreskjemaet til oss på e-postadressen som står spesifisert på dette. Send det alternativt pr. vanlig post.

 

Gjelder spesielt for vårt dugnadsprodukt:

 

  • Bestillingen er forpliktende.
  • Bestilleren må være myndig og kredittverdig.
  • Eventuelle merkostnader i tilfelle bestilleren oppgir uriktige eller mangelfulle opplysninger, vil belastes bestilleren.
  • Bestilleren vil motta en ordrebekreftelse og oppdateringer som gjelder ordren, på bestillerens oppgitte e-postadresse så snart ordren blir registrert og dens status endrer.
  • Bestilleren må være tilgjengelig på oppgitte mobilnummer på leveringsdagen. I motsatt tilfelle kan sjåføren levere varene på beste tilgjengelige sted og på kjøperens eget ansvar.
  • Faktura for kjøpet sendes bestilleren på oppgitte e-postadresse så snart varene er bekreftet levert, og har 14 dagers betalingsfrist.
  • Ved betalingsunnlatelse og eventuelt innkassokrav, vil et eksternt firma ta seg av inndrivningen.
  • For informasjon om retur av varer, se linkene over, som også finnes bakerst i produktheftet (PDF, se to siste sider).